Правила руху велосипедистів
Правила руху велосипедистів
Велосипедист, виїжджаючи на дорогу, стає, як і водій автомобіля, автобуса, тролейбуса, рівноправним учасником дорожнього руху. У багатосмуговому потоці машин він займає першу смугу, їде біля тротуару, на відстані не більше одного метра від нього чи краю проїзної частини дороги.

Рухатися можна тільки в один ряд, один за одним. Виїжджати з крайньої правої смуги дозволяється лише для об'їзду чи обгону. При цьому треба попереджати водіїв, які їдуть ззаду, подавати сигнал повороту ліворуч — витягнути ліву руку вбік або праву зігнути у лікті вгору. Закінчивши об'їзд, велосипедист знову займає місце у правій крайній смузі.

А як бути, коли треба повернути ліворуч чи зробити розворот, щоб поїхати у зворотньому напрямку? Треба пам'ятати, що лівий поворот чи розворот велосипедисту дозволяється робити, не сходячи з велосипеда тільки на перехрестях і в тому випадку, якщо він повертає з вулиці, де є одна смуга руху в даному напрямку і по ній не ходять трамваї. При цьому слід завжди пропускати зустрічні транспортні засоби.

У всіх інших випадках, для того щоб зробити поворот ліворуч чи розворот, треба зійти з велосипеда і, тримаючи його за кермо, перейти через дорогу, дотримуючись правил руху для пішоходів. Особлива увага потрібна при переїзді нерегульованих перехресть. Велосипедист повинен керуватися попереджувальними знаками і правилом: на перехресті рівнозначних доріг завжди пропускати транспортні засоби, які наближаються справа, незалежно від напрямку його руху.

Якщо на вулиці чи дорозі є велосипедна доріжка, позначена дорожнім знаком «Велосипедна доріжка», то їдуть тільки по ній. На нерегульованому перехресті велосипедної доріжки з дорогою всі велосипедисти повинні давати дорогу транспортним засобам, які рухаються по дорозі.

Велосипедистам дозволяється: їздити по узбіччю дороги, не заважаючи при цьому пішоходам; перевозити вантаж за тієї умови, що він не заважатиме керувати машиною і не виступатиме більш ніж на півметра по довжині і ширині за габарити велосипеда. Якщо цих вимог не дотримуватися, керувати велосипедом буде важко. Крім того, за виступаючий предмет можуть зачепити інші транспортні засоби, а це може призвести до нещасного випадку

ПРО ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДА

До велосипеда, як до будь-якого транспортного засобу, висувають технічні вимоги, які повинні забезпечувати безпеку руху.

Кожний велосипедист, як і будь-який водій, зобов'язаний добре знати будову своєї машини і постійно підтримувати її у хорошому технічному стані.

Виїжджати на вулицю на несправному велосипеді не можна. Перед поїздкою треба переконатися в тому, чи в порядку кермо, гальма і дзвінок. Сидіння треба встановити по своєму зросту: при нижньому положенні педалі, нога, яка спирається на неї, повинна бути трохи зігнута в коліні (але не витягнута), інакше буде важко керувати велосипедом. Треба перевірити, як працюють ліхтарі спереду і ззаду. Ззаду повинен бути відбивач світла: адже, можливо, доведеться їхати, коли вже стемніє, а по дорозі рухаються машини, мотоцикли. Треба, щоб водії у темряві вчасно помітили велосипедиста.

Вчіться самостійно доглядати за велосипедом: самі робіть змащення його вузлів, заміну ламп, кріплення деталей, розбирання дзвінка (сигналу), а також усувайте інші несправності.

ПОРАДИ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Купуючи велосипед, підбирайте його за своїм зростом. Велосипедисту необхідно надійно володіти машиною, тому керування нею повинно бути зручним. На занадто високому велосипеді сидіти незручно, ноги не дістають до педалей і тому ним важко керувати. Незручно також водити велосипед, якщо він малий. Не катайтеся удвох на одномісному велосипеді. Це забороняється правилами дорожнього руху.

Не можна їздити на велосипеді, тримаючись за кермо однією рукою чи взагалі не тримаючись за нього. Ті, хто бажає таким чином показати свою хвацькість, спритність, дуже часто потрапляють у різні неприємні історії.

Не чіпляйтеся за задній борт вантажного автомобіля, що їде. Адже варто машині загальмувати чи круто повернути, як велосипедист із силою вдариться об кузов. А якщо водій автомобіля різко додасть швидкості, то що тоді? У всіх випадках такого горе-велосипедиста чекає сумна доля: він може залиши-тися калікою на все життя, а то й розбитися на смерть.

Завжди з великою обережністю об'їжджайте автомобіль, що стоїть біля тротуару. Водій автомобіля чи пасажир можуть раптово відчинити двері, вдарити вас, і ви ризикуєте втратити рівновагу, впасти

РУХ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ ГРУПАМИ

При русі у групі кожен вело-сипедист повинен бути особливо дисциплінованим і організованим, інакше можна підвести ВСІХ.

Про маршрут поїздки повинні знати завчасно. Перед виїздом кожному треба ще раз уважно оглянути велосипед, переконатися в тому, що все гаразд.

Бажано, щоб учасники поїздки були одягнені у світлий одяг. Тоді велосипедистів буде добре видно здалеку усім учасникам руху. У групі треба мати аптечку невідкладної медичної допомоги. По дорозі та вулиці велосипедисти їдуть один за одним, на певній відстані один від одного.

На проїзній частині вони займають праву смугу. Далі ніж на один метр від тротуару віддалятися не можна. Якщо є велосипедна доріжка, то їхати треба по ній.

По велодоріжці можна рухатися у кілька рядів, наскільки дозволяє її ширина. Але коли назустріч їдуть велосипедисти, то їхати треба в один ряд, дотримуючись правої сторони.

Один з учасників призначається керівником. Він їде попереду всіх, уважно стежить за дорогою, рухом на ній. На першій і останній машинах прикріплюють червоні прапорці, які добре видно здалеку. Якщо на шляху групі велосипедистів зустрічаються регульовані перехрестя, то переїжджати їх можна тільки на відповідний сигнал світлофора чи жест регулювальника.

Під'їжджаючи до нерегульованого перехрестя, керівник групи повинен переконатися в тому, що в поперечному напрямку транспортних засобів немає, і тоді, піднявши руку чи прапорець, він пропускає всю колону, потім наздоганяє її і знову займає місце попереду. При переїзді нерегульованого перехрестя усі велосипедисти повинні бути особливо уважні і дисципліновані.

Дорога, по якій їдуть велосипедисти, не завжди буває рівною — на ній завжди можуть зустрітися перешкоди. Той, хто очолює групу, помітивши це, попереджає того, хто їде за ним, а той подає сигнал наступному, і так по ланцюжку всі будуть попереджені про небезпеку.

Велосипедисти повинні бути дуже обережними при проїзді пішохідних переходів.

Рух групи велосипедистів дозволяється тільки у світлий час доби.

Порада: у поході через кожні дві години руху на велосипедах робити привал для відпочинку і розминки. Місце краще вибирати на галявині, біля джерела, віддалік від дороги. Якщо в колоні є вантаж, то його треба розподілити рівномірно між усіма.

Велосипедисту добре б мати при собі мінімальний набір інструментів, які дозволять полагодити велосипед у випадку поломки: гайковий ключ або набір шестигранників (залежно від моделі байка), а також ремкомплект, який допоможе в разі чого заклеїти проколоту камеру і надіти шину на колесо. Наші фахівці також рекомендують мати в наявності спеціальні засоби догляду за велосипедом і захисту його від забруднень, корозії і передчасного зносу:

Silikonspray

Multifunktionsöl

Rostlöser mit ОМС2

Synthetisches Kettenöl

Motorreiniger

Universal Reniger

КОРИСНІ ПОРАДИ ВЕЛОСИПЕДИСТАМ І ВОДІЯМ АВТО!

Для загальної безпеки, велосипедисти могли б їздити по тротуарах, однак, за правилами - велосипеду місце або на велодоріжці або на дорозі загального призначення. Не рідкісні випадки, коли велосипедисти здійснювали наїзди на пішоходів, на тротуарах, і це цілком травматично і небезпечно. І хоча з дитиною на велосипеді (коли катаєтесь разом) на дорогу не виїдеш, потрібно привчати себе і своїх дітей до «правильної» їзді. А щоб знати всі нюанси з боку водія автомобіля, і водія велосипеда, обопільно розуміючи один одного, потрібно розуміти як мислить той чи інший учасник руху. Одна з помилок водіїв - нерозуміння і безтурботність, коли вони навіть не намагаються попередити «можливий» маневр велосипедиста, а вони з нашими дорогами і дорожньою обстановкою - трапляються часто.

За прикладами далеко ходити не потрібно – візьмемо, наприклад, ями біля узбіч доріг. Адекватний велосипедист не ризикуватиме велосипедом, а також життям. Наїзд на яму або якась інша перешкода - це непрогнозований результат. Якщо дія відбувається на дорозі, то це може бути вкрай травмонебезпечно, або й навіть коштувати життя. Тому - простіше прогнозовано об'їхати перешкоду - і вирішити проблему. Однак перешкоди бачиш не відразу, і часом змушений робити різкий маневр, що повинно прораховуватимуться і водієм, коли він при їзді - вивчає дорожню обстановку.

Адже погодьтеся, не складно давати велосипедисту трохи простору - не притискаючи його автомобілем до узбіччя. Або ж - можна помітити, що на шляху в останнього перепона, яку він спробує об'їхати? Це розумний підхід водія, щоб уникнути проблем і для себе і для інших учасників руху.

В цілому ж - велосипедисту не потрібно боятися виїжджати на дорогу. Так, варто мати шолом та інші речі, які зроблять подорож безпечною, але головне - це вміння читати дорожню обстановку і бути прогнозованим. В цьому випадку, варто просто виконувати декілька заповітних авто-правил: будь ввічливий на дорозі, дай дурневі дорогу, і в тому ж дусі. Адже якщо ми і поспішаємо кудись, то явно не на той світ, а їзда - вона повинні бути неспішної і в задоволення.

Новости

Другий етап чемпіонату України з ШКМП

Очищувач від комах і дорожнього нальоту INSEKTENENTFERNER

Перший етап чемпіонату України з ШКМП

Відкриття сезону ЧУ по ШКМП!

Мастило Kugellager-Fett

Для безпроблемної роботи системи охолодження слід не забувати про її обслуговування

Позбавитися від шуму в трансмісії!

Фінал ШКМП 2016 Україна!

HaftSchmierfett-Spray. Адгезійна змазка

Всі на ФІНАЛ по ШКМП 2016! 8-9 жовтня на «Чайці» (Київ)

Multi ATF Special AISIN-AW

Зробіть Ваш автомобіль більш економічним!

Третій етап чемпіонату України з ШКМП!

Біле рідке мило (без запаху) для миття фруктів овочів і ягід

Pokemon GO! Водій, будь уважним!

Другий етап чемпіонату України з ШКМП!

Race Party Khmelnitskiy

Перший етап чемпіоната України з ШКМП!

Побутова хімія AMV - розширення дилерської мережі!

Чистимо автомобільні чохли

Зима! Подбайте про руки!

Зимовий омивач для скла

Догляд за паркетними підлогами

Особливості нового техогляду

Сигнали і жести водіїв

Автомеханіки відтворили картини епохи Ренесансу

Audi створила бензин без використання нафти

З 1 жовтня не забудьте включити фари під час їзди за містом!

Таблетки для посудомийних машин 5 в 1

Ефективний і безпечний автошампунь з воском.

продукция
AMV в м. Києві: м.Васильків, 08600, вул.Робкорівська, 21, тел./факс: (044) 223-36-36, (044) 229-36-36, (044) 229-11-21, info@amv.ua

Відділ з продажу: info@amv.ua
Відділ реклами: reklama@amv.ua